Na okrogli mizi poudarili psihosocialni vidik šole in pomen javnega izobraževanja

Ljubljana, 4. junija - Izkušnje z izobraževanjem v času epidemije so bile izhodišče današnje okrogle mize, ki jo je pripravila opozicijska LMŠ. Razpravljavci so poudarili pomen šole kot prostora druženja, komunikacije in tudi fizičnega stika, ki ga izobraževanje na daljavo nikakor ne more nadomestiti. Pozvali so tudi k ohranitvi izobraževanja kot javnega dobrega.

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Poslanka LMŠ Lidija Divjak Mirnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Nekdanji predsednik Združenja ravnateljev in ravnateljic Oton Račečič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Dekanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem Mara Cotič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Dekanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem Mara Cotič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Izredni profesor za didaktiko in kurikularne teorije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani Damijan Štefanc.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.305 znakov (brez presledkov) oziroma 389 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

bs/ako
© STA, 2020