Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Organizatorji javnih prireditev s kampanjo Obdrži vstopnico in podpri

Ljubljana, 10. maja - Organizatorji javnih prireditev so v času, ko so te zaradi epidemije koronavirusa odpovedane, zagnali kampanjo Obdrži in podpri. Z njo kupce pozivajo, naj obdržijo svoje vstopnice za prireditve, ki so bile zaradi epidemije prestavljene, in počakajo na nadomestni termin ter s tem podprejo zabavno, kulturno in športno dogajanje v Sloveniji.

Ljubljana.
Koncert.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Po besedah izvršne direktorice Eventima SI Nicole Radermacher "namreč številni organizatorji vlagajo vso svojo energijo v iskanje nadomestnih terminov in potrebujejo nekaj časa za usklajevanje datumov z izvajalci, prizorišči in številnimi drugimi udeleženci".

V podjetju Eventim SI se tako pridružujejo kampanji Obdrži vstopnico in podpri prihodnost slovenskih prireditev ter organizatorjem javnih prireditev pri predlogih vladi za omejitev katastrofalnih posledic v panogi, ki jo je epidemija poleg turizma najbolj prizadela. Kot so pojasnili, jih je vladna prepoved javnega zbiranja pahnila v zelo negotovo prihodnost poslovanja.

Od vlade pričakujejo, da bo sledila tujim praksam pri sproščanju ukrepov za javno zbiranje in organizacijo prireditev. Obenem opozarjajo, da bo nujna tudi finančna pomoč, brez katere organizatorji prireditev in povezana podjetja krize ne bodo preživeli.

Sicer pričakujejo, da se bodo v naslednjih tednih oziroma mesecih postopoma sprostili ukrepi in da bo dovoljen obisk prireditev, najprej manjših, "pa vendar bo to za nas začetek postavljanja nazaj na noge," opozarja Nicole Radermacher.

Organizatorji javnih prireditve še poudarjajo, da so t.i. koncerti s kavča le kratkotrajna rešitev oziroma odziv na trenutno stanje, ob čemer se hkrati zavedajo, da se bodo morali tudi prodajalci vstopnic v prihodnje sistematično lotiti uvajanja sprememb v svoj posel in se prilagoditi stanju ter se pripraviti na negotove čase. V tem trenutku namreč ni mogoče napovedati, kdaj bodo ljudje spet lahko hodili na koncerte, v gledališče in na športne tribune, še manj je jasno, če bodo ljudje sploh še naklonjeni obiskom tovrstnih prireditev, so še zapisali v Eventimu.

Obenem jih skrbi tudi pretirano zagotavljanje socialne distance. Pri prodaji vstopnic se tehnično in sistemsko sicer lahko enostavno brišejo vmesni sedeži za zagotovitev socialne distance v dvorani, vendar pa je tovrstna rešitev ekonomsko neupravičena, v kolikor vsi deležniki ne najdejo skupne rešitve in novih pristopov, so še zapisali.

jvo/tv
© STA, 2020