Poročilo Unesca svari pred pretirano rabo najmodernejših tehnoloških sredstev v učilnicah

Pariz, 26. julija - Združeni narodi so danes opozorili, da je lahko pretirano zanašanje na tehnologijo v izobraževanju neproduktivno ali celo škodljivo, če ovira pridobivanje osnovnih znanj, kot je branje. Organizacija ZN za izobraževanje, kulturo in znanost (Unesco) v svojem poročilu poziva proti pretirani rabi najmodernejših tehnoloških sredstev v učilnicah.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1,628 znakov (brez presledkov) oziroma 291 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlj/kb
© STA, 2023

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več