Virtualno izobraževanje zahteva primerno opremo in dodatna znanja

Ljubljana, 2. julija - Ljubljanska, mariborska in primorska univerza ter novomeška fakulteta za informacijske študije so danes pripravile posvet o novi podobi visokošolskega izobraževanja, ki se je iz predavalnic preselilo na splet. Virtualni prostor zahteva najprej primerno infrastrukturo in visoko usposobljenost vseh, ki jo uporabljajo, je bil glavni poudarek posveta.

Nemčija, Berlin.
Učenje, izobraževanje, študij, zapiski.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA

Po mnenju udeležencev izjemne okoliščine v času epidemije, v katerih se je bilo visokošolsko izobraževanje primorano tako rekoč čez noč preseliti iz predavalnic v spletne prostore z omejenimi možnostmi izvajanja, stikov in sodelovanja, predstavljajo poseben didaktični izziv.

Po oceni Damijana Štefanca z ljubljanske filozofske fakultete ne gre le za didaktično usposobljenost v smislu načrtovanja študijskih aktivnostih, ampak tudi za usposobljenost, ki bistveno presega kompetence učiteljev.

vi/apo
© STA, 2020