Na mednarodnem vrhu o učiteljskem poklicu tokrat virtualno o vključujočih politikah in praksah poučevanja v krizi

Ljubljana, 2. junija - Krovna tema današnjega mednarodnega vrha o učiteljskem poklicu, ki so ga preko videokonference pripravili španska vlada, OECD in mednarodna zveza sindikalnih združenj strokovnih delavcev v izobraževanju, so bile vključujoče politike in prakse poučevanja v in po krizi covida-19.

Dobrepolje.
Šolstvo, učitelj, učenec, pouk, računanje, matematika.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Razprava, katere se je preko videokonference udeležil državni sekretar ministrstva za izobraževanje Damir Orehovec, se je usmerila predvsem v to, kako se s partnerskim sodelovanjem soočati z učinki krize.

Slovenija je v svojem prispevku poudarila, da so slovenski učitelji svoje delo v času epidemije opravili odlično in da se je zelo okrepilo tudi sodelovanje med deležniki v vzgoji in izobraževanju.

Slovenija je tudi sporočila, da bo v sodelovanju z OECD oktobra virtualno gostila vrh spretnosti.

vi/apo
© STA, 2020