Prizadevanja AmCham Slovenija za učenje digitalne pismenosti v šolah

Ljubljana, 21. novembra - Slovenija vidno pada na lestvicah znanj in veščin digitalne pismenosti, opozarjajo pri Ameriški gospodarski zbornici v Sloveniji. Ob tem pozivajo k čimprejšnji uvedbi digitalnega jezika - računalništva in informatike kot obveznega predmeta. Ocenjujejo, da je računalniška pismenost v času umetne inteligence nujna veščina.

Ljubljana. Logotip slovensko-ameriške gospodarske zbornice AmCham Slovenija. Foto: Boštjan Podlogar/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Logotip slovensko-ameriške gospodarske zbornice AmCham Slovenija.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Arhiv STA

Rezultati nedavne mednarodne raziskave računalniške in informacijske pismenosti ICILS kažejo na upad računalniške pismenosti med mladimi. Raziskava prav tako kaže, da samo enajst odstotkov slovenskih osnovnošolcev pri delu za šolo vsakodnevno uporablja informacijsko-komunikacijske tehnologije. To je najmanjši odstotek med vsemi državami v raziskavi.

Pri AmCham pozdravljajo napovedano prenovo učnih načrtov, a hkrati poudarjajo, da je nujna uvedba obveznega predmeta, ki bi poučeval znanja računalništva in informatike.

apo/hss/apo
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več