Zveza potrošnikov in NIJZ opozorila na zavajajoče označevanje mešanih alkoholnih pijač

Ljubljana, 7. junija - Iz Zveze potrošnikov in Nacionalnega inštituta za javno zdravje so na novinarski konferenci opozorili, da alkopopsi, torej mešane alkoholne pijače, kot so koktajli in radlerji, mladim odpirajo vrata v svet alkohola.

Gornja Radgona.
Union, radler.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Opozorili so, da na večini pregledanih izdelkov niso našli podatka o energijski in hranilni vrednosti. Proizvajalci alkopopse predstavljajo enostransko, denimo z napisi, da so pijače brez glutena, z vitamini in manj kalorijami, kar je po mnenju zveze sporno in zavajajoče.

Predstavnica inštituta Maja Roškar je opozorila, da vsako pitje alkoholnih pijač pomeni povečano tveganje za zdravje. Navedla je, da lahko alkohol dokazano povzroči več vrst raka, in to že pri manjših vsakodnevnih količinah. Poleg tega lahko prizadene duševno zdravje, vpliva na medosebne odnose in varnost v prometu.

kab/tz
© STA, 2024