Nastopanje otrok za promocijo spletnih vsebin ima lahko po mnenju strokovnjakov psihološke vplive
Ljubljana, 22. maja - Vse pogostejše pojavljanje otrok kot promotorjev izdelkov, storitev ali vsebin na družbenih omrežjih lahko vpliva na njihove psihološke potrebe, so na torkovi okrogli mizi na Filozofski fakulteti v Ljubljani dejali govorci. Področje je sicer pravno urejeno, a so potrebne izboljšave, menijo. Nekateri predlagajo uvedbo poklica vplivnež.
Ljubljana, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani.
Okroglo mizo z naslovom Kidfluencerji: Nekoč otrok za tekočim trakom, danes pred kamero v organizaciji Društva študentov psihologije Slovenije.
Foto: Manca Ahčin/STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.602 znaka (brez presledkov) oziroma 463 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov