Delo o šoli in integraciji (18. 9.)

Ljubljana, 18. septembra - Ali Žerdin v komentarju Multikulturnost dvojnega ulomka piše o šoli kot izenačevalki možnosti mladih ljudi. Meni, da ta vloga šole temelji na nekaterih predpostavkah, ki zaradi novih migracijskih tokov niso več veljavne. Med njimi je predpostavka, da so prišleki pripadniki južnoslovanske jezikovne skupine in da lahko vsi starši komunicirajo s šolo.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 687 znakov (brez presledkov) oziroma 123 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mde/mo
© STA, 2023

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več