Nemški Zalando v tretjem četrtletju poglobil izgubo

Berlin, 3. novembra - Nemška spletna platforma za modo in življenjski slog Zalando je v tretjem četrtletju zabeležila 35,4 milijona evrov čiste izgube, potem ko se je ta v enakem lanskem obdobju ustavila pri 8,4 milijona evrov. Je pa število aktivnih uporabnikov preseglo 50 milijonov, kar je osem odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju.

Nemčija, Berlin. Logotip evropske spletne platforme za modo in življenjski slog Zalando. Foto: dpa/STA Arhiv dpa/STA

Nemčija, Berlin.
Logotip evropske spletne platforme za modo in življenjski slog Zalando.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 316 znakov (brez presledkov) oziroma 57 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

zc/jes
© STA, 2022

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več