STO z novo kampanjo na družbenih omrežjih za večjo prepoznavnost Slovenije

Ljubljana, 6. junija - Slovenska turistična organizacija (STO) bo prepoznavnost Slovenije na tujih trgih krepila tudi s kampanjo na družbenih omrežjih z naslovom Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. Ključni del kampanje bo uporaba značke #ifeelsLOVEnia ob deljenju posnetkov doživetij. Kampanjo začenjajo danes, ko jo bodo tudi podrobneje predstavili v Ljubljani.

Brnik.
Adria Airways, let, krila, oblaki, vreme, letalstvo, promet, polet, pogled na Ljubljano, ljubljanski grad, Ljubljanica.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.451 znakov (brez presledkov) oziroma 408 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlu/jb
© STA, 2018