Schechter za Večer: Vojna kot hollywoodski dogodek (22. 4.)

Maribor, 22. aprila - Medijsko okolje v ZDA je že skoraj do popolnosti skomercializirano, poleg komercializacije pa imamo tudi politično okolje, ki ga krojijo mediji in se mu reče mediokracija, ne pa demokracija, v pogovoru za današnjo izdajo dnevnika Večer razlaga ameriški medijski analitik Danny Schechter. "Mediji določajo, katera vprašanja bodo dobila nacionalni pomen... Ljudje, ki so gospodarji medijev, ki si znajo izdelati pravo medijsko podobo, so najbolj uspešni. Na primer George Bush," dodaja.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.550 znakov (brez presledkov) oziroma 270 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

jav/vr
© STA, 2006

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več