Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Pravila STA pri spremljanju volilne kampanje ob parlamentarnih volitvah 2022

Ljubljana, 09. marca (STA) - STA v skladu z zakonom o volilni in referendumski kampanji objavlja pravila spremljanja volilne kampanje ob volitvah v Državni zbor RS, ki bodo 24. aprila 2022.

V času volilne kampanje, ki se bo začela 24. marca in končala 22. aprila 2022 opolnoči, to je 24 ur pred dnevom glasovanja, bo STA v novinarskih prispevkih v splošnem servisu spremljala vsa pomembna in odločujoča dogajanja v zvezi z volitvami.

Glede načina, obsega in vsebine novinarskih prispevkov bo uredništvo odločalo samostojno in skladno z uredniško politiko agencije, zakonom in profesionalnimi standardi, pri čemer bo zagotovilo objektivno in korektno predstavitev osrednjih volilnih tem, kandidatov in programov.

Z začetkom volilne kampanje bo STA začela objavljati posebno napoved dogodkov v okviru volilne kampanje ter posebna dnevna pregleda dogajanj, povezanih z volitvami.

STA bo potem, ko bodo znane vse kandidatne liste, zagotovila enkratno enakopravno predstavitev vsake od kandidatnih list v obsegu in na način, ki ga bo določilo uredništvo.

Pri pripravi posebnih tematskih prispevkov o stališčih kandidatnih list do posameznih aktualnih vprašanj bo STA vključila mnenja vseh, ki bodo imeli kandidate v vsaj polovici volilnih enot.

STA se bo v skladu z Münchensko deklaracijo in novinarskim kodeksom izogibala objavi vsebin, ki brez dvoma pomenijo sovražni govor ali klevetanje.

Za plačana volilna propagandna sporočila bo na voljo poseben servis O-STA. Volilne oglaševalske vsebine bodo v tem servisu objavljene z navedbo naročnika. Za vse kandidatne liste bodo veljali enaki pogoji oglaševanja in cenik, objavljeni na spletni strani https://o-sta.si/.

STA bo v skladu z uredniško politiko objavljala strokovno izvedene raziskave javnega mnenja, pri čemer bo navedla izvajalca, metodologijo in naročnika raziskave.

STA nima vpliva na objavo informacij v drugih servisih in medijih, ki so naročniki agencijskega servisa STA. Drugi servisi in mediji imajo za spremljanje volitev svoja pravila.