Finance: Turnškovih pet osebnih napak in - izključitev (18. 11.)

Ljubljana, 17. novembra - S tem, ko Pivovarna Laško ni ponudila dovolj za nakup Knjaza Miloša, se ni odrekla zgolj navadni naložbi. Knjaz Miloš ni zgolj največji proizvajalec mineralne vode v Srbiji, je največji v regiji. Ne nazadnje je blagovna znamka Knjaz Miloš med vsemi blagovnimi znamkami izdelkov široke porabe na srbskem trgu najbolj prepoznavna, družba pa ima najbolj razvito distribucijsko mrežo v Srbiji. Tega se prihodnji večinski lastnik Knjaza Miloša, družba FPP Balkan Limited, dobro zaveda, piše Mladen Mikovič v Financah.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.666 znakov (brez presledkov) oziroma 322 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

sv/sv
© STA, 2004