Za volilno kampanjo največ zapravila LDS

Ljubljana, 2. novembra - Po doslej zbranih podatkih je za minulo predvolilno kampanjo največ zapravila LDS, in sicer skoraj 96 milijonov tolarjev, sledi ji ZLSD, ki je za predvolilno kampanjo namenila več kot 92 milijonov tolarjev, kampanja NSi je stala nekaj manj, 84,7 milijona tolarjev, stroški SLS pa znašajo 79,5 milijona tolarjev. SDS je za predvolilno kampanjo namenila 83,5 milijona tolarjev, nekaj manj kot 49 milijonov tolarjev je za kampanjo zapravila DeSUS, najmanj med parlamentarnimi strankami, 30,6 milijona tolarjev, pa je za kampanjo porabila SNS. Organizatorji volilnih kampanj, torej politične stranke in ostale kandidatne liste, so sicer danes do polnoči državnemu zboru in računskemu sodišču dolžne predložiti končno poročilo o financiranju volilne kampanje za oktobrske parlamentarne volitve.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 6.595 znakov (brez presledkov) oziroma 1.113 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

am/mo/tz
© STA, 2004