Nova blagovna znamka Sava hoteli Bled za večjo prepoznavnost Savinega turizma

Bled, 26. junija - Družbe Grand hotel Toplice, G&P Hoteli Bled ter Golf in kamp Bled, ki na Bledu poslujejo v okviru Poslovne skupine Sava, so se v preteklem tednu povezale pod skupno blagovno znamko Sava hoteli Bled, katere zaščitni znak je labod. Namen znamke je učinkovitejši in prepoznavnejši tržni nastop turističnih programov, ki jih na Bledu ponuja Sava. Poenotenje na eno znamko, na kateri je moč graditi, je bila nujna, je v pogovoru za STA pojasnil direktor dejavnosti turizem v Savi Andrej Šprajc, saj so se doslej Savine turistične storitve na Bledu predstavljale kar pod približno 15 različnimi blagovnimi znamkami, kar je onemogočalo enotno trženje.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.417 znakov (brez presledkov) oziroma 612 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tzu/pse
© STA, 2004