Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Finance: Slovenski nakit je za tujce predrag

Ljubljana, 17. julija - Izguba jugoslovanskega trga in prepočasno prilagajanje novim razmeram sta v resne poslovne težave pahnila tudi celjsko Zlatarno, ki je v republike nekdanje Jugoslavije prodala kar za 60 odstotkov celotne proizvodnje. Svoje pa je naredila tudi čedalje večja domača zasebna konkurenca in poplava cenenega uvoženega nakita ter manjša poraba zlatarskih izdelkov v zahodnih državah. Poleg tega pa tudi niso konkurenčni proizvajalcem iz Daljnega vzhoda in Južne Amerike, ki imajo bistveno cenejšo delovno silo. Tako sta se proizvodnja in prodaja v zadnjih dveh letih prepolovili, podjetje pa je do vratu zadolženo, z izvozom pa ustvari le 30 odstotkov prihodka, piše časnik Finance.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 658 znakov (brez presledkov) oziroma 105 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

gk/zzv
© STA, 1994