Na klicnem centru o dolgotrajni oskrbi še pred uradnim začetkom približno 250 klicev
Ljubljana, 15. maja - Ministrstvo za solidarno prihodnost želi, da bi sistem dolgotrajne oskrbe razumeli vsi državljani. Klicni center 114 bo zato danes uradno začel odgovarjati še na vprašanja o njem. Približno 250 klicev so dobili še pred uradnim začetkom, med njimi največ z namenom, da bi rešili konkreten primer.
Ljubljana.
Stacionarni telefon, pomoč, klic.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA
Na ministrstvu so namreč že v ponedeljek povedali, da bo klicni center 114 vsak delovni dan od 8. do 16. ure odprt tudi za vprašanja o dolgotrajni oskrbi, ne več samo za vprašanja glede poplav iz leta 2023 in predloga pokojninske reforme. Klicatelje je do zdaj najbolj zanimalo, kako bi lahko zakon o dolgotrajni oskrbi prispeval k rešitvi težave, ki jo imajo sami ali svojci, so za STA povedali v centru.
Le manjšino klicateljev je zanimalo več o prispevku za dolgotrajno oskrbo. V centru so bili presenečeni, kako pozitivno so ga klicatelji sprejeli.