STO obeležuje 30 let trženja turizma

Ljubljana, 29. aprila - Slovenska turistična organizacija letos obeležuje 30 let obstoja in s tem tri desetletja sistematičnega trženja turizma. Kot je ob tem izpostavila direktorica STO Maja Pak Olaj, je Slovenija v 30 letih postala prepoznavna in zaželena turistična destinacija ter ena vodilnih na področju trajnostnega razvoja.

Ljubljana. Slovenska turistična organizacija (STO). Foto: Bor Slana/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Slovenska turistična organizacija (STO).
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han je poudaril, da uspeh turizma ni samoumeven. Za prepoznavnostjo Slovenije stoji 30 let strateškega dela, jasne vizije ter močnega partnerstva med državo in turističnim gospodarstvom, je dejal.

Od ustanovitve njenega predhodnika, Centra za promocijo turizma Slovenije, 29. aprila 1995 je STO postala ključna nosilka razvoja in promocije Slovenije. Turistična panoga ustvari 8,6 odstotka slovenskega BDP in zaposluje več kot 59.000 ljudi.

zc/mlu/mlu
© STA, 2025

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več