Razpoloženje nemških potrošnikov se nekoliko izboljšuje
Nürnberg, 29. aprila - Razpoloženje nemških potrošnikov se v pričakovanju začetka dela nove vlade in kljub protekcionizmu administracije ameriškega predsednika Donalda Trumpa nekoliko izboljšuje. Vrednost kazalnika, ki ga izračunavata raziskovalni inštitut GfK in inštitut za odločitve trgov Nürnberg Institut, je za maj narasla za 3,7 točke na -20,6 točke.
Gre za drugo zaporedno zvišanje vrednosti kazalnika, ki ga omenjena inštituta na vzorcu okoli 2000 anketirancev izračunavata za mesec dni v naprej.
Rezultat je presenetil analitike, ki so spričo sovražne trgovinske politike ZDA napovedovali padec indeksa na -25,6 točke.
Morebitne negativne učinke višjih carin bo po oceni izvajalcev ankete zelo verjetno blažil pozitiven učinek zaključka koalicijskih pogajanj in skorajšnje potrditve nove vlade.