Sodelujoči v javni razpravi o rezultatih raziskave TIMSS za prilagoditev didaktičnih priporočil

Ljubljana, 4. decembra - Raziskava TIMSS 2023 je kot šibko področje slovenskih četrtošolcev na področju matematike in naravoslovja pokazala naloge na kognitivni ravni sklepanja. Govorci v javni razpravi po predstavitvi raziskave na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje so tako kot potrebno izpostavili prilagoditev didaktičnih priporočil, ki so del prenove učnih načrtov.

Kot je dejala državna sekretarka na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje Janja Zupančič, mednarodna raziskava ne more biti izhodišče za prenove učnih načrtov, nakazuje pa na različne vidike, ki jih velja upoštevati. Izpostavila je razmislek glede didaktičnih priporočil, kako bi z njimi spodbujali aktivno vlogo učencev in v pouk vključili naloge na višjih taksonomskih ravneh. S tem pozivom so se strinjali tudi drugi udeleženci razprave.

spc/mo/mo
© STA, 2024

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več