Sodelujoči v javni razpravi o rezultatih raziskave TIMSS za prilagoditev didaktičnih priporočil
Ljubljana, 4. decembra - Raziskava TIMSS 2023 je kot šibko področje slovenskih četrtošolcev na področju matematike in naravoslovja pokazala naloge na kognitivni ravni sklepanja. Govorci v javni razpravi po predstavitvi raziskave na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje so tako kot potrebno izpostavili prilagoditev didaktičnih priporočil, ki so del prenove učnih načrtov.
Kot je dejala državna sekretarka na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje Janja Zupančič, mednarodna raziskava ne more biti izhodišče za prenove učnih načrtov, nakazuje pa na različne vidike, ki jih velja upoštevati. Izpostavila je razmislek glede didaktičnih priporočil, kako bi z njimi spodbujali aktivno vlogo učencev in v pouk vključili naloge na višjih taksonomskih ravneh. S tem pozivom so se strinjali tudi drugi udeleženci razprave.