SKB svari pred lažnimi sporočili o združitvi bank

Ljubljana, 4. julija - SKB banka v zadnjem času beleži povečano število lažnih elektronskih in SMS-sporočil ter klicev, ki izhajajo iz skorajšnje dokončne združitve SKB z Novo KBM, s katerimi poskušajo goljufi priti do osebnih in bančnih podatkov posameznikov.

Ljubljana.
Logotip SKB banke.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Kot poudarjajo, banka do združitve od strank ne bo zahtevala nikakršne nove ali dodatne aktivacije mobilne oziroma spletne banke. Prav tako ne bo spraševala po podatkih kartice.

Pri SKB strankam svetujejo, naj se na tovrstna sporočila ne odzivajo, naj ne odpirajo povezav in ne vnašajo podatkov svojega računa ter enkratnih gesel za potrditev prijave in plačil. Obenem naj neznancem nikoli ne zaupajo zaupnih osebnih podatkov in številke bančnih kartic.

V kolikor stranke niso prepričane o verodostojnosti prejetega sporočila, naj se obrnejo na SKB Klicni center, so še navedli.

rbi/mlu
© STA, 2024