Stroka kritična do kampanje, ki jo vodi ministrstvo za digitalizacijo

Ljubljana, 3. julija - Ministrstvo za digitalno preobrazbo je marca začelo kampanjo za boj proti medvrstniškemu nasilju in sovražnemu govoru Premisli, nato stisni.

Po mnenju strokovnjakov bi lahko vsebina na plakatih v okviru kampanje imela nasprotni učinek od želenega, zato so na ministrstvo naslovili pismo, v katerem pozivajo k umiku plakatov, poroča spletni portal N1.

Po mnenju strokovnjakov iz petih različnih organizacij kampanja ni dobro zastavljena.

Pobudo za pripravo omenjenega pisma so dali v Društvu psihologov Slovenije, v njem pa so zapisali, da podpirajo komunikacijske kampanje, katerih cilj je prispevati h krepitvi varnega, vključujočega ter spodbudnega učnega okolja za otroke in mladostnike.

Podpisani menijo, da lahko otroci in mladostniki nejasne, dvoumne podobe in sporočila na plakatih razumejo drugače, kot so to želeli ustvarjalci.

zkr/ako/ako
© STA, 2024