STO in Spirit s promocijo Slovenije na poslovilni tekmi Gorana Dragića

Ljubljana, 27. junija - Košarkarski spektakel v Ljubljani ob poslovilni tekmi Gorana Dragića predstavlja tudi priložnost za promocijo Slovenije v svetu. Na tekmi 24. avgusta bosta tako Slovenska turistična organizacija in agencija Spirit Slovenija izpostavili znamko I Feel Slovenia in predstavili Slovenijo kot butično turistično, športno in poslovno destinacijo.

Ljubljana. Nekdanji košarkar Goran Dragić. Foto: Bor Slana/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Nekdanji košarkar Goran Dragić.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Dogodek z imenom I Feel Slovenia Night of the Dragon bo med drugim priložnost za dvig prepoznavnosti Slovenije, krepitev nacionalnega ponosa in konkretne ekonomske koristi, so prepričani pri STO in Spiritu, ki sta k dogodku pristopila kot nacionalna partnerja.

Dragić je ob tem dejal, da biti ambasador državne znamke I feel Slovenia zanj predstavlja veliko čast, z dogodkom pa želi predvsem pomagati mladim športnikom iz socialno ogroženih okolij ter dober glas o Sloveniji in Ljubljani razširiti po svetu.

kad/bg/bg
© STA, 2024