Razpoloženje nemških potrošnikov navzdol

Nürnberg, 26. junija - Razpoloženje nemških potrošnikov naj bi se poslabšalo. Nemški raziskovalni inštitut GfK in inštitut za odločitve trgov Nürnberg Institut sta kazalnik za julij - izračunava se ga za mesec naprej - postavila pri -21,8 točke, potem ko je za junij znašal -21,0 točke. Analitiki so medtem pričakovali napredek kazalnika na -19,4 točke.

Kazalnik razpoloženja potrošnikov je upadel prvič po štirih mesecih rasti, so spomnili avtorji raziskave. Nazadovanje so pripisali slabšim dohodkovnim pričakovanjem in večji pripravljenosti na varčevanje.

Prekinitev trenda krepitve razpoloženja kaže, da bo prehod iz šibke zasebne potrošnje izziv in da lahko pri tem procesu pride do novih padcev, je poudaril eden od avtorjev Rolf Bürkl. Kot je dodal, nekaj višja inflacija, ki so jo maja zabeležili v Nemčiji, očitno spet povzroča več negotovosti med potrošniki.

mrn/jes/jes
© STA, 2024