Destinacija Štajerska v prvih 365 dneh delovanja izpolnila pričakovanja

Maribor, 19. junija - V prvih 365 dneh delovanja pod skupno blagovno znamko Štajerska so bili po navedbah Regionalne razvojne agencije za Podravje - Maribor doseženi pomembni preboji v prepoznavnosti regije. Med drugim so sklenili sodelovanje z atletom Kristjanom Čehom v promocijskih aktivnostih.

Predsednica skupščine Destinacije Štajerska in direktorica Javnega zavoda za mladino, šport in turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec je ob današnji predstavitvi rezultatov v Mariboru povedala, da je Destinacija Štajerska v zadnjem letu zaživela v obliki, kot so si želeli.

Dodala je, da to ni zgodba enega leta, temveč je tek na dolge proge, in da cilj vzpostavljanja destinacije ni zgolj promocijske narave, temveč si med drugim obetajo tudi razvoj turizma v manjših krajih.

ase/bdo
© STA, 2024