Rezultati raziskave PISA 2022 kot spodbuda za izboljšanje spodbujanja ustvarjalnosti

Ljubljana, 18. junija - Podpovprečni dosežki slovenskih dijakov na področju ustvarjalnega mišljenja v primerjavi z vrstniki iz drugih držav po mnenju Mojce Juriševič s Pedagoškega inštituta niso veliko presenečenje.

Ljubljana. Zaključek šole, mladina na ulici. Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana.
Zaključek šole, mladina na ulici.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana. Zaključek šole, mladina na ulici. Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana.
Zaključek šole, mladina na ulici.
Foto: Bor Slana/STA

Po sodobnem pojmovanju je ustvarjalne dosežke namreč treba razumeti v soodvisnosti prepleta potencialov, znanja, osebnostnih lastnosti in dejavnikov okolja, naši otroci in mladostniki pa v omenjenih raziskavah v povprečju niso pokazali visokih ravni znanja, je pojasnila.

Dosežki na področju ustvarjalnega mišljenja nam sporočajo, da področje spodbujanja ustvarjalnosti lahko še izboljšamo, je ocenil šolski minister Darjo Felda.

Ustvarjalnost na ministrstvu prepoznavajo kot nacionalno pomembno temo, zato so tudi naročili ciljni raziskovalni program, ki bi razgrnil potrebe razvoja ustvarjalnega potenciala nadarjenih učencev.

vi/apo/apo
© STA, 2024