STO s promocijskimi aktivnostmi ob nastopu Slovenije na evropskem nogometnem prvenstvu

Ljubljana, 13. junija - Slovenska turistična organizacija bo ob robu evropskega nogometnega prvenstva v Nemčiji, ki se začenja jutri, s partnerji pripravila številne promocijske aktivnosti za krepitev prepoznavnosti slovenskega turizma na nemškem trgu in širše. Med drugim bo oglaševala na zaslonih v vseh treh mestih, ki bodo gostila tekme slovenske reprezentance, in na televizijskih kanalih.

Ljubljana. Slovenska turistična organizacija (STO). Foto: Bor Slana/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Slovenska turistična organizacija (STO).
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Uvrstitev Slovenije na tekmovanje je po besedah vodje predstavništva agencije v Nemčiji Rebeke Kumer Bizjak izjemna priložnost za dodatno krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije na nemškem trgu. V tej luči želijo predstaviti Slovenijo kot vrhunsko turistično destinacijo z velikim športnim srcem ter deželo bogatih gospodarskih in naložbenih priložnosti, so sporočili iz agencije.

Aktivnosti dopolnjujejo redne promocijske aktivnosti agencije na nemškem trgu.

mlu/zc/zc
© STA, 2024