Slovenska turistična organizacija predstavila tri nove projekte

Lipica, 22. maja - Slovenska turistična organizacija prepoznava pomen inovativnih pristopov v promociji turizma, zato so na današnji novinarski konferenci v Kobilarni Lipica predstavili tri nove projekte za še večjo prepoznavnost. To so zvočni posnetki Slovenije, virtualna sopotnica in spletna stran o športu.

Lipica, Kobilarna Lipica.
Novinarska konferenca STO.
Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije Franjo Bobinac, direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak Olaj, predsednik upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice Jure Bohinc.
Foto: Matej Arh/STA

Lipica, Kobilarna Lipica.
Novinarska konferenca STO.
Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak Olaj.
Foto: Matej Arh/STA

Več kot 615 milijonov uporabnikov ponudnika storitve za pretočno predvajanje glasbe Spotify lahko od danes prisluhne inovativni zvočni predstavitvi Slovenije, Sounds Like Slovenia.

Druga novost je virtualna sopotnica Alma, ki deluje po modelu umetne inteligence in turistom odkriva lepote Slovenije. Turistom je na voljo v sedmih jezikih.

Slovenija se vse bolj uveljavlja tudi kot dežela vrhunskih športnikov, zato so na STO pripravili novo spletno stran, kjer so na voljo vse informacije o slovenskih športnikih, pripravah in dogodkih.

mar/jes
© STA, 2024