Po mnenju strokovnjakov nastopanje otrok pri kreiranju spletnih vsebin vpliva na njihove psihološke potrebe

Ljubljana, 22. maja - Praksa uporabe otrok, pogosto imenovanih kidfluencerji, za promocijo izdelkov, storitev ali vsebin na družbenih omrežjih lahko vpliva na otrokove psihološke potrebe, so na včerajšnji okrogli mizi na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani poudarili govorci.

Ljubljana, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani.
Okroglo mizo z naslovom Kidfluencerji: Nekoč otrok za tekočim trakom, danes pred kamero v organizaciji Društva študentov psihologije Slovenije.
Foto: Manca Ahčin/STA

Kot je poudaril Žan Lep s filozofske fakultete, lahko vpliv tega pojava povežemo s pritiskom, ki ga občutijo otroci, ki so filmske zvezde. Posledice tega pritiska so lahko zloraba psihoaktivnih substanc, različne duševne težave, ta pritisk lahko negativno vpliva tudi na odnose s starši ali vrstniki.

Sogovorniki so se strinjali, da je področje influencerstva pravno urejeno, da pa so še vedno potrebne izboljšave. Pri preprečevanju negativnih vplivov na otroke pa imajo ključno vlogo zlasti starši. Pomembno je tudi spodbujanje kritičnega razmišljanja in medijske pismenosti otrok.

maa/apo
© STA, 2024