Akos v evropski ozaveščevalni kampanji o prepoznavanju lažnih novic pred evropskimi volitvami

Ljubljana, 14. maja - Agencija za komunikacijska omrežja in storitve RS s portalom za medijsko in informacijsko pismenost Mipi sodeluje v kampanji pred evropskimi volitvami o pomenu kritičnega mišljenja in prepoznavanju lažnih novic, ki poteka pod okriljem Evropske komisije in Skupine evropskih regulatorjev za avdiovizualne medije.

Ljubljana, Akos.
Novinarska konferenca Agencije za komunikacijska omrežja in storitve RS.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Gre za enega v nizu evropskih ukrepov za povečanje ozaveščenosti o tveganjih dezinformacij in tujih manipulacij pred evropskimi volitvami. Kampanja opozarja na tveganja, poudarja pomen kritičnega razmišljanja in prinaša praktične nasvete, kako prepoznati in se spoprijeti z dezinformacijami, njeno glavno orodje pa je video.

Kampanja, ki se bo do pričetka evropskih volitev odvijala pod sloganom Zaščitite se pred manipulacijami, prinaša ključno sporočilo demokratičnih družb o pomenu vsakega glasu v procesih odločanja.

lem/mo/mo
© STA, 2024