Uradno zaključena posodobitev železniške proge med Mariborom in Šentiljem

Maribor, 13. maja - Pri novo zgrajenem predoru Pekel so danes uradno predali namenu posodobljeno železniško progo med Mariborom in Šentiljem. Projekt, ki je poleg nadgradnje 18 kilometrov obstoječega tira in izgradnje slabih štirih kilometrov nove proge vključeval še vrsto drugih posegov, je po vložku največji slovenski kohezijski projekt v pretekli perspektivi EU.

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Vlak, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Vlak, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Jerneja Jug Jerše.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Vlak, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Vlak, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Viadukt, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Viadukt, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Viadukt, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Predsednik vlade Robert Golob.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Viadukt, promet, transport.
Foto: Bor Slana/STA

Maribor, na severnem portalu železniškega predora Pekel.
Slovesnost ob zaključku projekta nadgradnje železniške proge Maribor-Šentilj-državna meja.
Foto: Bor Slana/STA

Po besedah vodje predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Jerneje Jug Jerše gre za odličen primer spodbujanja potnikov, da za svoje poti izbirajo vlak.

Nadgradnja je med drugim vključevala izgradnjo novega predora, viadukta in obnovo več postaj.

Celoten projekt, vreden 314 milijonov evrov, je bil podprt z evropskimi sredstvi v višini skoraj 129 milijonov evrov. Prav tako je sofinanciran iz Sklada za podnebne spremembe v višini 13 milijonov evrov.

ase/jb
© STA, 2024