S kampanjo do proaktivnega pristopa proti demenci

Ljubljana, 9. aprila - Zavod Pomni skupaj s partnerji, ki delujejo na področju demence, začenja šestmesečno kampanjo pod geslom Demenca. Od zavedanja k ukrepanju. Cilj kampanje je preseči ozaveščanje in spodbuditi akcijo, ki bo prinesla upanje, podporo in rešitve tistih, ki se spopadajo z demenco, je v nagovoru ob začetku kampanje povedal direktor zavoda Matevž Starič.

Ljubljana.
Zavod Pomni skupaj s partnerji, ki delujejo na področju demence, je danes začel šestmesečno kampanjo pod geslom Demenca. Od zavedanja k ukrepanju.
Direktor Zavoda Pomni Matevž Starič.
Foto: Zavod Pomni

Ljubljana.
Zavod Pomni skupaj s partnerji, ki delujejo na področju demence, je danes začel šestmesečno kampanjo pod geslom Demenca. Od zavedanja k ukrepanju.
Razprava na tematskih omizjih.
Foto: Zavod Pomni

Ljubljana.
Zavod Pomni skupaj s partnerji, ki delujejo na področju demence, je danes začel šestmesečno kampanjo pod geslom Demenca. Od zavedanja k ukrepanju.
Predavanje Barbare Grintal z Gerontološkega raziskovalnega inštituta.
Foto: Zavod Pomni

Namen kampanje je po Staričevih navedbah ozaveščanje o preventivnih aktivnostih za preprečevanje in zakasnitev demence ter širjenje informacij o zgodnjem odkrivanju in hitrem ter ustreznem ukrepanju. Vse to pa je po njegovih besedah mogoče doseči le z združenjem moči številnih posameznikov, organizacij in institucij, ki so ali še bodo pristopile h kampanji.

Barbara Grintal z Gerontološkega raziskovalnega inštituta je predstavila trenutne demografske trende, ki pomembno vplivajo na demenco.

vi/apo/apo
© STA, 2024