Evropski parlament potrdil nova pravila glede političnega oglaševanja
Strasbourg, 27. februarja - Evropski parlament je na zasedanju v Strasbourgu danes sprejel nova pravila o preglednosti in ciljanem političnem oglaševanju, s katerimi bodo volilne in referendumske kampanje postale preglednejše in odpornejše na tuje vmešavanje. Nova uredba tudi omejuje uporabo osebnih podatkov za ciljano politično oglaševanje v EU.
Francija.
Zasedanje Evropskega parlamenta.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA
V skladu s temi pravili bo moralo biti politično oglaševanje jasno označeno. Državljanom naj bi omogočila, da bodo lažje pridobili informacije o tem, ali so prejeli ciljano oglaševanje, kdo ga plača in na katere volitve oziroma referendum je vezano.
Da bi omejili tuje vmešavanje, bo sponzoriranje oglasov iz držav zunaj EU prepovedano v treh mesecih pred volitvami. Za zaščito volivcev bo spletno politično oglaševanje na podlagi osebnih podatkov možno le z izrecnim in ločenim soglasjem.