Raziskava: V slovenskih medijih 73 odstotkov virov informacij predstavljajo moški

Ljubljana, 24. januarja - V slovenskih medijih 73 odstotkov virov informacij predstavljajo moški, ženske pa le 27 odstotkov, kažejo rezultati nove raziskave, ki jo je podprlo Združenje ONA VE. Pomanjkanje ženskih virov ustvarja mnenje, da ljudje na pomembnih družbenih, ekonomskih in političnih položajih ne morejo biti ženske, meni vodja raziskave Alenka Jelen.

Ljubljana.
Tiskani mediji, revije, časopisi.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Raziskovalni projekt Reprezentacija spolov v slovenskih medijih analizira vire, ki se pojavljajo v osrednjih informativnih vsebinah slovenskih medijev glede na spol, funkcijo, vlogo, statusni položaj in družbeno reprezentacijo.

Moški viri so prevladovali v vseh analiziranih tematikah, največjo prevlado moških pa so zaznali na področju gospodarstva kjer so 83 odstotkov virov informacij predstavljali moški. Ti bolj pogosto nastopijo tudi pri temah in poklicih, kjer po zaposlitvi prevladujejo ženske.

mde/lte
© STA, 2024