Posameznik lani v povprečju za poštne storitve porabil manj denarja

Ljubljana, 15. januarja - Za vse poštne storitve, vključno s plačevanjem poštnine za spletne nakupe, je posamezni anketirani lani v povprečju porabil 84 evrov, medtem ko je leto prej porabil 97 evrov, kažejo rezultati raziskave, ki jo je opravila Agencija za komunikacijska omrežja in storitve.

Ljubljana.
Poštno logistični center Ljubljana.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Redna raziskava o zadovoljstvu uporabnikov s poštnimi storitvami je pokazala tudi, da je bilo lani 71 odstotkov sodelujočih na splošno zelo zadovoljnih s poštnimi storitvami. Ta delež se je glede na leto 2022 izboljšal za 5,6 odstotne točke.

Kot najpomembnejši dejavnik kakovosti poštne storitve je največ vprašanih navedlo lokacijo pošte, pri čemer večina vprašanih obiskuje vedno isto pošto.

Glavni razlog nezadovoljstva s poštnimi storitvami sta počasnost oziroma odnos uslužbencev, še kaže raziskava.

kad/zc/zc
© STA, 2024