V Srbiji zaživela evidenca Ne kliči, trgovcem grozi kazen

Beograd, 5. januarja - Potrošniki v Srbiji se lahko odslej vpišejo v evidenco Ne kliči in se tako zaščitijo pred neželenimi klici in sporočili trgovcev in oglaševalcev, ki jim ponujajo svoje izdelke in storitve. Vzpostavitev evidence določa zakon o zaščiti potrošnikov, z objavo ustrezne uredbe v uradnem listu pa se uporablja od danes.

V skladu z uredbo lahko podatke v evidenco brez plačila nadomestila vpiše operater elektronskih komunikacij, ki ima z uporabnikom telefonske številke sklenjeno pogodbo. Zahtevo za vpis mu lahko predloži le uporabnik.

Vzpostavitev evidence zavezuje trgovce, da pred klicem na katerokoli številko preverijo, ali je na seznamu tistih, ki ne želijo sprejemati klicev s ponudbo blaga ali storitev. Kršiteljem grozijo globe, so za tiskovno agencijo Tanjug pojasnili na srbskem ministrstvu za zunanjo in notranjo trgovino.

bg/bdo
© STA, 2024