Preobremenjenost učnih načrtov, omejen čas in pritiski po mnenju učiteljev največje ovire pri poučevanju zgodovine v Evropi

Ljubljana, 30. novembra - Največje ovire pri poučevanju zgodovine v Evropi so preobremenjenost učnih načrtov, omejen čas in učni pritiski, razkriva poročilo Observatorija Sveta Evrope o poučevanju zgodovine v Evropi. Najpogosteje uporabljeni viri izobraževanja so še vedno učbeniki, učiteljevi zapiski in spletne zgodovinske vsebine šolskih oblasti, najmanj pa videoigre.

Petnajst ključnih ugotovitev poročila med drugim kaže, da se zgodovina poučuje od osnovne šole naprej in da večina držav vključuje tudi manjšine, medtem ko manj kot polovica držav izrecno omenja evropsko razsežnost.

Učitelji so po podatkih iz poročila izrazili zaskrbljenost, da je na spletu in v tiskani obliki na voljo preveč gradiv. Prav tako jih skrbi, v kolikšni meri učbeniki spodbujajo kritično mišljenje ter predstavljajo različne manjšine in občutljive teme.

vi/spc/spc
© STA, 2023