Ravnatelj Centra Janeza Levca po skupnem projektu s srbsko partnersko šolo opozoril na zastarelost slovenskega sistema inkluzivnega šolstva

Ljubljana, 23. novembra - Ravnatelj Centra Janeza Levca Matej Rovšek je na zaključnem spletnem dogodku projekta s partnersko Šolo Milana Petrovića iz Novega Sada opozoril na zastarelost slovenskega sistema inkluzivnega šolstva. Poudaril je, da je srbski sistem izjemno napreden, saj so ga z zakonom pred nekaj leti bistveno pomladili in prilagodili učencem. V Sloveniji pa, kot je dejal, pogrešajo podoben zakon, ki bi botroval k večji inkluzivnosti otrok s posebnimi potrebami in učencev z motnjami v duševnem razvoju in avtizmom v slovenskem šolskem sistemu.

V Evropskem projektu MILJA za inkluzijo sta šoli sicer spoznavali podobnosti in razlike med srbskim in slovenskim sistemom inkluzivnega šolstva, izvedli sta tudi več izmenjav. Rovšek je ob tem omenil tudi, da je več kot štiridesetletno sodelovanje obeh izobraževalnih institucij obrodilo že mnogo sadov.

mph/spc/spc
© STA, 2023