V klicnem centru za informacije po poplavah dnevno okoli sto klicev

Ljubljana, 19. septembra - V klicnem centru za informacije po poplavah, ki deluje na številki 114, dnevno beležijo okoli sto klicev, je za STA pojasnil vodja centra Andrej Šter.

Vprašanja so po njegovih besedah odvisna tudi od aktualnega dogajanja. V zadnjih nekaj dnevih so se pogosto nanašala na razdelitev humanitarnih sredstev, pred tem na plačilo položnic za elektriko. Kot je poudaril Šter, poskušajo vsem zagotoviti primeren, ažuren in realen odgovor.

Če odgovora na prvo žogo ne morejo dati, poiščejo informacije pri pristojnih službah. Takih vprašanj je med pet in deset odstotki, je pojasnil Šter.

V prvih dveh tednih je klicni center deloval tudi ob sobotah, a se je izkazalo, da je takrat vprašanj zelo malo. Zato so se po Šterovih pojasnilih odločili, da bodo sobotno delo vsaj zaenkrat prekinili.

spc/apo
© STA, 2023