Crnjac: Bolnik mora biti v zdravstveni ustanovi vselej enakovreden partner

Maribor, 15. septembra - Bolnika je treba obravnavati celostno in mora biti vselej enakovreden partner ter v središču naše pozornosti, je ob svetovnem dnevu varnosti pacientov povedal direktor UKC Maribor Anton Crnjac ter dodal, da je varnost bolnikov zelo pomembna kategorija, ki je bila morda v preteklosti premalo obravnavana, a pridobiva na pomenu.

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Direktor UKC Maribor Anton Crnjac.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Direktor UKC Maribor Anton Crnjac.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Direktor UKC Maribor Anton Crnjac.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Direktor UKC Maribor Anton Crnjac.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Direktor UKC Maribor Anton Crnjac.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Pomočnik direktorj UKC Maribor za področje zdravstvene nege Igor Robert Roj.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Strokovna direktorica UKC Maribor Nataša Marčun Varda.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, UKC Maribor.
Dan odprtih vrat UKC Maribor v sklopu svetovnega dneva varnosti pacientov.
Pomočnik direktorj UKC Maribor za področje zdravstvene nege Igor Robert Roj.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Kot je povedal, je številne mlade kolege skozi zdravniško kariero učil, da je treba vzpostaviti dobro komunikacijo z bolnikom, saj je prijazen in razumljiv razgovor z njim olajša številne težave, rezultat tega pa so tudi boljši izidi zdravljenja.

Bolniku je po njegovem mnenju treba ob strokovni obravnavi zagotoviti prijetno bivalno okolje, dobro komunikacijo ter ohraniti njegovo dostojanstvo in zasebnost.

gm/apo
© STA, 2023