STO in hrvaška HTZ s skupno promocijsko kampanjo v ZDA

Ljubljana, 21. junija - Slovenska turistična organizacija (STO) in Hrvaška turistična skupnost (HTZ) letos izvajata skupno promocijsko kampanjo Naturally Yours - taste, feel, Love, katere cilj je krepitev položaja Slovenije in Hrvaške kot atraktivnih celoletnih turističnih destinacij na ameriškem tržišču. Kampanjo je finančno podprla tudi Evropska komisija.

Hrvaška, Medulin. Zastavi Hrvaške in Slovenije. Foto: Daniel Novakovič/STA Arhiv STA

Hrvaška, Medulin.
Zastavi Hrvaške in Slovenije.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.981 znakov (brez presledkov) oziroma 318 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlu/zc
© STA, 2023

Na spletnih mestih STA uporabljamo spletne piškotke, potrebne za nemoteno delovanje vseh funkcionalnosti na straneh. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov na vseh spletnih mestih STA.

Želim izvedeti več