Slovenija in blagovne znamke: Od moje dežele do Dončića

Ljubljana, 24. junija - Domače blagovne znamke v Sloveniji od nekdaj uživajo velik ugled in so pomemben položaj ohranile kljub vsem tržnim spremembam. Številne so končale v tuji lasti, a so z leti nastale tudi nove, nekatere z močno mednarodno prepoznavnostjo. Dobro prepoznaven je tudi osrednji turistični slogan, ki je spretno izkoristil posebnost besede Slovenija.

Planica.
Profesor na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani ter partner v družbi za poslovno svetovanje in komuniciranje Herman & partnerji Dejan Verčič.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.725 znakov (brez presledkov) oziroma 492 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mlu/uk
© STA, 2023