Rabljene luksuzne ure predvsem med mladimi privlačna naložba

Boston/Ljubljana, 17. aprila - Rabljene luksuzne ure niso le modni dodatek, ampak tudi naložba. Predvsem mladi kupci nakup dragih rabljenih ur znamk Rolex, Patek Philippe in Audemars Piguet vidijo kot alternativni način naložbe za zaščito pred inflacijo in razpršitev naložbenega portfelja, saj pričakujejo, da bo njihova vrednost rasla, v raziskavi ugotavlja Boston Consulting Group.

Ljubljana.
Poslovnež, čas, ura.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Povprečna cena omenjenih blagovnih znamk se je med avgustom 2018 in januarjem letos kljub velikim padcem trga v obdobju pandemije covida-19 povečala za 20 odstotkov letno. To močno presega osemodstotno letno stopnjo rasti indeksa S&P 500 v tem obdobju.

Tipičen kupec luksuznih ur je moški iz generacije milenijcev ali generacije X z visokimi dohodki. Mlajši kupci iz generacije milenijcev, ki so sodelovali v raziskavi, so povedali, da pogosto kupujejo luksuzne ure in jih z dobičkom prodajo.

uk/jes/jes
© STA, 2023