V ZDA po TikToku raste še priljubljenost kitajske aplikacije Temu

Washington, 10. aprila - V ZDA je po velikem širjenju družbenega omrežja za deljenje videoposnetkov TikTok, ki je v lasti kitajskega podjetja ByteDance, vse bolj priljubljen še kitajski spletni trgovec Temu. Od septembra lani do danes si je aplikacijo preneslo 33 milijonov Američanov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

ZDA, Los Angeles.
Logotip aplikacije TikTok.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Temu v ZDA po številu prenosov aplikacije že od januarja vztraja na vrhu lestvice priljubljenosti, na njej pa je po podatkih raziskovalnega podjetja Sensor Tower še več kitajskih platform, poleg TikToka še video urejevalnik CapCut in spletni trgovec z modnimi oblačili Shein.

Temu se predstavlja kot trgovec, podoben ameriškemu velikanu Amazon, v ZDA pa uporabnike pridobiva s široko paleto izdelkov po ugodnih cenah, od ličil do gospodinjskih pripomočkov in elektronike.

mrn/np/mrn
© STA, 2023