Radovljica se po velikem poletnem razmahu usmerja v celoletni turizem

Radovljica, 1. februarja - Radovljiški turizem v zadnjem desetletju beleži izjemno rast. Kot je pokazala anketa, so domačini v veliki večini še vedno zadovoljni z razvojem destinacije, vendar pa zaznavajo preobremenjenost v poletnem času. Nova strategija turizma se zato osredotoča na rast obiska izven glavne poletne sezone.

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev novega turističnega produkta Doživi mesto čokolade.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Radovljica, Graščina.
Predstavitev nove radovljiške turistične strategije.
Direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Strategijo, ki jo je konec januarja potrdil radovljiški občinski svet, je direktorica javnega zavoda Turizem in kultura Radovljica Kaja Beton danes predstavila tudi medijem.

Kot je izpostavila, je cilj kakovostna turistična ponudba, ki bi goste privabljala ne le poleti ampak tudi v pomladih in jesenskih mesecih. K temu naj bi prispevalo tudi izvensezonski produkti, kakšen je novi produkt Doživi mesto čokolade. Gre za vodenje, na katerem bodo udeleženci tudi preko okušanja spoznavali zgodovino uporabe čokolade.

tzu/jb
© STA, 2023