Bruto vrednost oglaševanja v Sloveniji porasla, a se sredstva zmanjšujejo

Ljubljana, 23. januarja - Bruto vrednost oglaševanja se je v Sloveniji lani v primerjavi z letom prej povečala za pet odstotkov na 1,2 milijarde evrov, kaže raziskava Mediane. Kljub temu so oglaševalci po navedbah družbe začeli zmanjševati sredstva.

V oglaševalskem kolaču še vedno močno prevladuje televizija s 85-odstotnim deležem. Tisk predstavlja pet odstotkov, slovenski digitalni mediji, zunanje oglaševanje in radio pa po tri odstotke. V analizo sicer niso zajeti vsi digitalni mediji in vse radijske postaje, podatke Mediane povzema Marketing Magazin.

Najvišjo rast bruto vrednosti oglaševanja so lani zabeležili pri zunanjem oglaševanju, in sicer za osem odstotkov. Sledita televizija s sedemodstotno rastjo in radio s triodstotno. Bruto vrednost oglaševanja v tisku je upadla za deset odstotkov, na spletu pa za sedem odstotkov.

mlu/zc/zc
© STA, 2023