Črni petek osvojil tudi slovenske potrošnike

Ljubljana, 25. novembra - Črni petek, ko trgovine ponujajo velike popuste, je postal globalni nakupovalni fenomen, Slovenci pa se na ta dan pridružujejo trendu impulzivnega nakupovanja, ki je značilen tudi za tujino, ob tokratnem črnem petku izpostavljajo na platformi Glami.si. Takšnih, ki ne vedo, kaj je črni petek, je le odstotek, je pokazala njihova raziskava.

Ljubljana.
Črni petek (Black Friday) je nakupovalni praznik, ki v Združenih državah Amerike sledi zahvalnemu dnevu in tradicionalno naznanja začetek božične nakupovalne sezone.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Kot so še objavili, 36 odstotkov slovenskih potrošnikov ne načrtuje vnaprej, kaj bodo kupili, temveč nameravajo raziskati, kje lahko najdejo najboljše ponudbe.

Nasprotno jih 48 odstotkov svoje nakupovanje skrbno načrtuje, nekateri izmed njih nameravajo sestaviti tudi nakupovalne sezname.

Skoraj dve tretjini vprašanih, 65 odstotkov, jih je odgovorilo, da na letošnji črni petek ne nameravajo nakupovati v fizičnih trgovinah. Če se bodo znašli v gneči, pa nameravajo iz prodajalne oditi.

mrn/jes
© STA, 2022