Na okrogli mizi so se zavzeli za smiselno rabo digitalne tehnologije v šolah

Ljubljana, 22. septembra - Empirični podatki, zbrani v zadnjih dveh letih obdobja covida, sporočajo, da bi za podporo kakovostnemu učenju in vzgojnemu delovanju potrebovali še ogromno podatkov in raziskav, so se strinjali sogovorniki okrogle mize, namenjene razpravi o posledicah obdobja covida. Pomembna se jim zdi digitalizacija oz. smiselna raba digitalne tehnologije.

Videm-Dobrepolje.
Delo za računalnikom, računalnik, zaslon, internet.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

To šolsko leto je namreč že četrto, ki ga spremljajo s covidom povezane negotovosti. Zlasti šolski leti 2019/20 in 2020/21 sta bili zaradi epidemije okrnjeni v izvedbi, pouk je večinoma potekal na daljavo.

Sogovorniki so spregovorili o tem, kakšna spoznanja prinašajo v zadnjih dveh letih zbrani empirični podatki, predvsem kakšne strokovne in sistemske ukrepe bi bilo na podlagi ugotovitev opravljenih raziskav potrebno uveljaviti, da bi čim bolj omilili negativne posledice izobraževanja na daljavo.

vi/ako/ako
© STA, 2022