V mariborski Drami uprizoritev Elektri pristoji črnina, drama o prekletstvu zgodovine in družine

Maribor, 21. septembra - Drama Slovenskega narodnega gledališča Maribor, ki šteje jubilejno, stoto sezono, bo v petek premierno uprizorila dramo Eugena O'Neilla Elektri pristoji črnina v režiji Maše Pelko. Drama o prekletstvu zgodovine in družine Eugena O'Neilla se po besedah režiserke ukvarja z izjemno bolečino izgube družine, ne samo konkretne, ampak tudi iluzije tega, kar naj bi družina bila.

Maribor, SNG Maribor.
Novinarska konferenca SNG Maribor pred petkovo premiero psihološko-realistične drame o prekletstvu zgodovine in družine ameriškega dramatika Eugena O'Neilla z naslovom Elektri pristoji črnina v režiji Maše Pelko.
Dramaturg Dino Pešut, igralki Minca Lorenci in Nataša Matjašec Rošker.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, SNG Maribor.
Novinarska konferenca SNG Maribor pred petkovo premiero psihološko-realistične drame o prekletstvu zgodovine in družine ameriškega dramatika Eugena O'Neilla z naslovom Elektri pristoji črnina v režiji Maše Pelko.
Plakat.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, SNG Maribor.
Novinarska konferenca SNG Maribor pred petkovo premiero psihološko-realistične drame o prekletstvu zgodovine in družine ameriškega dramatika Eugena O'Neilla z naslovom Elektri pristoji črnina v režiji Maše Pelko.
Igralec Blaž Dolenc, režiserka Maša Pelo, igralec Vladimir Vlaškalič.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, SNG Maribor.
Novinarska konferenca SNG Maribor pred petkovo premiero psihološko-realistične drame o prekletstvu zgodovine in družine ameriškega dramatika Eugena O'Neilla z naslovom Elektri pristoji črnina v režiji Maše Pelko.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Eden najvidnejših ameriških dramatikov O'Neill je ustvaril moderno psihološko dramo, ki je osnovana na antični grški tragediji o Elektri ter spisana kot moderna različica Ajshilove Oresteje. Tudi njegova Elektra se ukvarja z arhetipskimi vzorci družinskih odnosov, ki končajo v posesivnosti, maščevanju in ljubosumju.

Igrajo Vladimir Vlaškalič, Nataša Matjašec Rošker, Lea Mihevc, Blaž Dolenc, Petja Labović, Žan Koprivnik, Tina Resman in Minca Lorenci.

ase/av
© STA, 2022